Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 25 sierpnia 2017r., w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2020r., poz.1551)  w bieżącym roku szkolnym została przeprowadzona w naszym przedszkolu ewaluacja wewnętrzna. Dokonał jej zespół nauczycieli, a uzyskane wyniki przedstawione są poniżej.

 

 

 

Wyniki ewaluacji wewnętrznej przeprowadzonej

 

w roku szkolnym 2020/2021

 

 

 Przedmiot ewaluacji:

Zarządzanie przedszkolem służy jego rozwojowi

 

 Mocne strony przedszkola:

 

  1. Dobra współpraca pomiędzy nauczycielami a dyrektorem - nauczyciele czują się motywowani do podnoszenia kwalifikacji i do wykorzystywania wiedzy zdobytej w czasie szkoleń.
  2. Wnioski z nadzoru pedagogicznego są wykorzystywane i mają wpływ na podnoszenie jakości pracy przedszkola.
  3. Zarządzanie przedszkolem sprzyja jego rozwojowi poprzez działania dyrektora zapewniające wspomaganie zewnętrzne, które jest skuteczne i odpowiednie do aktualnych potrzeb placówki. 
  4. Rodzice są zgodni, że dyrektor i nauczyciele zachęcają ich do angażowania się w życie przedszkola.
 
Słabe strony przedszkola:

  1.  Niektórzy rodzice nie są w stanie wypowiedzieć się, jak nauczyciele i dyrektor wykorzystują ich opinię w planowaniu   pracy przedszkola.
  2.  Część rodziców uważa, że w przedszkolu należy wprowadzić więcej zajęć dodatkowych dla dzieci. 
 
 
 REKOMENDACJE:
 
1. Kontynuowanie dobrych praktyk w zakresie przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej.
2. Dalsze podejmowanie różnorodnych działań służących rozwojowi przedszkola.
3. Wzbogacenie oferty przedszkola w nowe, ciekawe zajęcia dodatkowe.