Przedszkole wspomaga indywidualny rowój i zainteresowania dzieci.

Nauczycielki oddziałów uwzględniają w miesięcznych planach pracy realizację treści   z podstawy programowej.

Rodzaj i zakres realizowanych treści jest zgodny z wybranymi przez nauczycielki programem wychowania przedszkolnego: 

„Kocham przedszkole” autorstwa Mirosławy Anny Pleskot i Agnieszki Staszewskiej-Mieszek opublikowanego przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Sp. z o.o.

Walory programu:

• program stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i treści nauczania opisanych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego;

• zawiera szczegółowe cele kształcenia i wychowania;

• treści programu są zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego;

• w programie określone zostały sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania    z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy, w zależności od potrzeb              i możliwości dzieci oraz warunków, w jakich będzie realizowany;

• program zawiera opis założonych osiągnięć dziecka;

• program zawiera propozycję kryteriów oceny i metod monitorowania procesu edukacyjnego i rozwoju dziecka;

• jest poprawny pod względem merytorycznym i dydaktycznym.

Program jest zgodny z misją placówki oraz przyjętą strategią edukacyjną. Uwzględnia całość podstawy programowej wychowania przedszkolnego.

 Dyrektor przedszkola dopuścił do użytku przedstawione przez nauczycieli programy, po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej.